»Vzor mi je bil Jacques Tati, ki je delal filme tako rekoč brez besed, to se mi je zdelo obenem komično in poetično, in k temu sem težil tudi pri Ekspresu, ekspresu.«
»Blizu mi je to, kako me je postavil v tem filmu. Kar zadeva tovrstno komiko, se mi zdi, da je čedalje več iger in filmov, ki ne merijo na komiko, ampak je komika šele posledica.«
»Z Matjažem Pograjcem sva bila od začetka odločena, da bo film brez besed. Lepo mi je pripovedovati le skozi sliko, zvok, poglede, veliko se da povedati brez dialogov, to je tudi blizu filmskemu načinu izražanja.«
»Ves čas se v bistvu igraš in vidiš en obraz, drug obraz, kjer bi najbolj nekako sedel ... in nato na tem popotovanju od enega do drugega obraza se mi vedno znova vrača nekako k obrazu Gregorja Bakovića.«
»Ko smo film snemali, smo bili na trnih. To je bil moj prvi film in čutiti je bilo tveganje, ker je bil brez besed, kar je bilo takrat neobičajno.«
»Šterk se je odpovedal vsemu, le emocijam ne, povedal pa več, kot … No ja, veliko.«
»Celoten film je bil posnet v realu v vlaku, kjer ni prostora, svetloba, ki se spreminja vsak ovinek.«
»Režiranje tega filma mi je bilo v tako veselje, kot mi je bilo pred tem režiranje lastnega scenarija. Na to sem gledal kot na velik privilegij.«
»Umetnost filma v tem, da nas popelje v pokrajino duše in nas opozori na krhek pojem identitete.«
»Ta film je bil zame zelo zanimiv. Navdihnil me je, da sem želela to temo nadaljevati v formatu igranega filma.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju